Helgen

I fredags så var det planerat att våra Zakynthos kompisar skulle komma på besök. Men det blev ändrade planer pågrund av jobb o sånt skit. Så jag och Emma roade oss med att gå och kolla på jossan när hon spelade handbollscup! :) Där träffade vi lite folk så Antonio och Emlilo (ha ha ha, tråkig tjej) följde med hem till Emma. Där hade vi lite konsert för oss själva, åh vi sjöng så fint <3
Senare på natten tog jag och Emma en långprommenad på 2 timmar! GÖTT!

I lördags så tog vi det lugnt mest hela dagen och till kvällen väntades det grill mys hos mig, slutade med att vi blev runt 10 pers. Men jag klagar inte, tycker om stora folkmassor!
En galen 5 åring kom på beök under kvällen oxå och attakerade Sebbe. haha, de va kul!! De blir nog inte så kul att läsa om de så jag skiter helt enkelt att skriva om de!

Idag vart det en lååång fika på stan med Hanna och Emma. Duss och en tjej till var med ett tag oxå.
Sen så fick jag träffa perkan ett tag.
O nu ska jag sova.
Kul helg?
JA!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0