Dansadansadansa

Va på volym igår o skakade lite rumpa. Haha, nej men vi (JG) skulle vara modeller för JC, vilket innebar att vi skulle glida runt i deras kläder en kväll på krogen o visa vart kläderna kom ifrån typ.

Senare på kvällen så blev de lite michael jackson dansmix som vi uppträdde med. De gick bra förutom att jag fuckade upp sista dansen.. glömde de 3 första stegen. Haha, jag skyller på cidern... Sen va de så himla rökigt så jag såg liksom inte någon annan av tjejerna så de tog ett tag innan jag hittade tillbaka. Men va fan folket på dansgolvet skrek o så, så de hade väl kul ändå. De hade jag iaf :)

Dansade loss lite med tjejerna på dansgolvet och hade riktigt kul!

Idag så fyller min kära syster Martina 16 år. Grattis till henne :). Ska snart in och sjunga för henne. :)Sen kommer de lite släktingar hit. Är inte på humör för att vara trevlig. Vill bara ligga o mysa i min säng :D aja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0