ledig today

Ledig dag idag! Jag som tänkte sova jätteläääänge. Men mamma ringde och väckte mig vid 10 lite halvt panikslagen eftersom hon inte visste vart hennes plånbok var någonstans.. fick pallra mig upp o leta, om man nu kan kalla det leta att gå till köket för att se att den låg på köksbordet. Så sen kunde jag inte somna om iaf..

Tänkte försöka plugga lite dag, sen ner på stan och inhandla lite julklappar så man inte gör de de sista dagarna i panik och inte vet vad man ska köpa. Sen är de ju så bra, för om man köper alla andras grejer nu så har man ju alla pengar som finns kvar på kontot över till sig själv :D

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen äta lite frukost o kanske dra igång ed plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0