:D

Sitter här och och äter frukost i min nya fina blå tröja som jag fick av tjejerna ;D, jordgubbsylt med havregrynsgröt blev de iaf till frukost!

Har haft en jätte jättebra helg!
I fredags så var det firning utav mig och anton. Så åt lite mat med familjer och tjejerna. Sen kom de en jävla massa folk! Men de gjorde ingenting eftersom att de va mest folk från klassen + några till! Men svinkul va de!

I lördas så va de boda borg med dans tjejerna + tacos hos Anna- Karin som gällde. Medans de andra fortsatte till tellus gick jag hem och sov, för en härlig jobbmorgon väntade mig!

Hm, precis innan jag skulle sluta jobba i går så tappade jag runt 20 tallrikar i golvet!!! FAN va de lät! :O De jobbiga va att vi redan har ont om dom...typsikt mig, klant arsel!

Aja, nu ska jag snart till skolan, har prov sen, de är ett konstigt prov. Ofta man kan lära sig östersjön genom att bara få ett litet häfte som man ska läsa i... hm, inte okej!

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0