lov

Första lovdagen snart avklarad! En mycket bra sådan! :D Vaknade sent, fick sova hur länge jag ville :)
 
Drömde om att Michael Jacksson hade en "konsert" på typ ett bibliotek eller va fan de va, mycke böcker va de iaf, i lokalen hade man hade ställt up lite stolar bara överallt, så man kunde inte ens sitta ihop. Jätte B va de.. alltid jag med konstiga drömmar.
Vaknade utav att jag va så jävla kissnödig, sånt är så jobbigt!

Dagen stenderades på stan i alla fall, gick runt o kollade, köpte inget iaf :)
Haha, när jag skulle testa en ring på gina så va den alldeles för liten så den fastnade verkligen på mitt finger.
Så Anna fick dra av den, mitt finger kändes helt fuckat sen i alla fall..

Ska dansa snart, sen kommer lite tjejer till mig vi ska ha sleep over.

PöZz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0