Höst

Satan i gatan vad mina tisdagar kommer bli nice! Endast en lektion vilken är historia, tycker iaf inte att det är det roligaste ämnet kanske. Men har ju bra lärare så jag överlever nog :)

1:a september idag men de gör inget. Kommit på hur rolig höst det här kommer att bli! I höst ska jag:

  • Fira Emma
  • Fira Anna
  • Fira Amanda
  • Jag fyller 18
  • Jag och Jossan ska tatuera oss 2 november!
  • Vi drar till stockholm för att kolla Lars!

Och på Fredag så är de klassfest hos Maria med temat: Anything but clothes. Roligt men svårt tema!

Försökte plugga lite körkorts teri förut oxå! Men guuuud vad de är tråk! Nej tråkigt har jag inte tid med! ;)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0