Lördagkväll

Fan! Jag skulle ju försöka hinna plugga lite ikväll...
Men packningen, handlandet och steka pannkakor inför paddlingen i morron tog för lång tid, o nu orkar jag helt enkelt inte! Jag vet inte ens vad det är man ska ha med sig riktigt! Aja de märks i morron när jag märker att jag missat hälften!

Gårdagen var förresten bäst! Jag hade jättekul. Kvällen ägnades åt att vi skulle fira Behmas fördelsedag! :) (Y)

Idag så har vi glidit runt på stan och kollat på alla bravader, modevisningar, marknader o allt sånt som hänt här.
Sen så skulle jag och Behma sta i entrén i storthallen och ta betalt till onyx match.. herre min ge säger jag bara. Min huvudräkning ligger på minus!

Förresten! Idag när jag cyklade till ICA för att handla så stod de en total kvaddad bil på parkeringen! Jag menar verkligen total!! helt ihoptryckt med airbagen halvt uppblåst o allt! Man kan ju undra vad som hänt med den, o vad som hänt med människorna i den! :O

Jobba i morron bitti då. Ska snart gå o lägga mig så jag orkar gå upp o orkar paddla massa! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0