Till Haaaaavs!

Har vart ute på en heldags sjö tur. Mauri som äger labrador bjöd med massa folk för att bara åka ut o fika, äta, gå prommenad på askö/ bada på aksö o sen fika igen! Faktiskt mysigt eftersom att vi fick fint väder där ute oxå!

Snart så är de mat. Konstigt att man är hungrig. Men de är väl mig vi pratar om. Konstigt att jag vill ha pytt i panna idag igen även fast jag åt de igår. Men de är väl mig vi pratar om!
Sen kommer lite homo sapiens sapiens till mig. För dem som inte vet vad de är så är de människa. ( hon som vet att hon vet) de har jag lärt mig på historian!

Roligaste hemma festen jag någonsin vart på tror jag var i fredas hos Maria! Svin kul! :D
De som ville fick ha tema. Och temat var som sagt Anything but clothes.

Lite bilder! (WOW jag tog med kameran!!)

Emma med bandage och sopsäck. Elias som vanligt klädd! tråkig! ;)



Marcus med toga.



Fredrik med.. nånting. Jag med bandage och örngott.

Kläderna åkte av ganska snart. ( för pojkarnas del)



Runt 3 så började  festen om igen, då va vi runt 10 st som skulle sova kvar som körde igång igen. Efter lite sång med gitarr och natt korv så fick vi nya krafter!



Sebbe ville inte vara med och dansa, han hade ju krocko att hålla koll på!




Trötta men glada dagen efter!

Tack Maria! :)


Kommentarer
Postat av: emma

kul att nån hade kamera med! :D lyckat var det!

2009-09-06 @ 23:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0